Bouwjaar | 27-08-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.869 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 73-XVK-1 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 3.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-08-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.869 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 73-XVK-1 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Son |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ekkersrijt 1422 |
Postcode | 5692 AK |
Plaats | Son |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57795730 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfson.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 356 x 164 x 148 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.290 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Graag willen wij ons even voorstellen
Autobedrijf Son is een jong autobedrijf die een gevarieerd aanbod heeft van jonge gebruikte (dealer) occasions. Door onze jarenlange ervaring met betrekking tot de autobranche kunnen wij op de wensen van onze klanten inspelen.
Tevens voor de in- en verkoop van auto's gebruiken wij uw vraag naar mobiliteit te beantwoorden met een kwalitatief goede en betrouwbare auto die past binnen uw budget. Voordat wij onze auto's aanbieden worden ze eerst compleet gecontroleerd, gepoetst en klaar gemaakt zodat wij precies weten wat wij u aanbieden. Daarbij speelt de historie ook van een groot belang, waarbij wij natuurlijk zoveel mogelijk van willen weten.
Daarom is het bij elke auto ook mogelijk om een DEKRA - aankoopkeuring te doen wanneer dit u schikt.
Aflevering kosten? die kennen wij niet..! Wij leveren al onze auto's af met een onderhoudsbeurt en een APK keuring, en natuurlijk hoort garantie ook tot de mogelijkheden .
Tevens helpen wij u graag bij het financieren of verzekeren van u auto.
Nadat u de showroom uit rijdt zien we u graag nog een keer terug, of dit nu voor eventuele vragen, service of andere punten zijn u bent ten alle tijden van harte welkom.
Waarbij we kunnen helpen helpen wij ook!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.