Bouwjaar | 05-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.243 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XX-312-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.243 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XX-312-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Udenhout Seat en Skoda Veldhoven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heistraat 33 |
Postcode | 5502 NK |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2537037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.udenhout.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024
Referentienummer: 2019
Productienummer: 2019
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 211 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 184 x 167 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.673 kg
Laadvermogen: 657 kg
GVW: 2.330 kg
Max. trekgewicht: 2.250 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Stof, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
= Bedrijfsinformatie =
De prijs van deze auto betreft een rijklaar prijs. Dit houdt in dat wij geen bijkomende kosten hanteren.
Deze auto wordt standaard afgeleverd met:
* Tenaamstelling
* Nationale Auto Pas
* Geldige APK
* 12 maanden BOVAG-garantie
Voor extra zekerheid kiest u het Van den Udenhout zekerheidspakket. Bij aankoop van dit pakket kunt het volgende van ons verwachten:
* 14 maanden VDU Plus Garantie*
* 25% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt
* Volle tank brandstof
* Volledige conditionering van de auto binnen en buiten
* Tenaamstelling
* Nationale Auto Pas
* Geldige APK van minimaal 6 maanden
* Autoleven lang Mobiliteitsgarantie*
* 7.500 km en/of 6 maanden onderhoudsvrij rijden
* 130 punten check
* Vraag naar de voorwaarden
Kijk voor meer informatie over onze afleverpakketten op udenhout.nl/afleverpakketten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Tarraco | Gepast gekleed
De Tarraco is het topmodel van Seat. Eerder was de Tarraco al beschikbaar met een extra sterke motor en luxe uitrusting. Echter, van origine onderscheidt Seat zich met een sportief karakter. Daarom is de Tarraco nu ook beschikbaar als sportieve "FR".
De Seat Tarraco FR geeft het grote topmodel van Seat een sportieve aankleding, een rijke uitrusting en een sportief weggedrag. De prestaties zijn gelijk aan die van iedere andere Tarraco.
Plus
- vlot en wendbaar
- zeer ruim, vooral achterin
Min
- stuurhulp stuitert van links naar rechts
- fors verbruik
Conclusie
De Seat Tarraco is voortaan ook leverbaar als FR. Dat klinkt wellicht spannender dan het is, want het betreft hier geen extra snelle versie. De FR-uitvoering bestaat uit een sportieve aankleding en een aangepast onderstel. Rekening houdende met die beperking is Seat er goed in geslaagd om de FR een onderscheidend karakter te geven.
Ondanks de enorme buitenmaten ziet de Tarraco er minder groot uit dan hij eigenlijk is. De FR geeft zelfs enige dynamiek aan het lijnenspel. Omdat de FR slechts staat voor een uitrustingsniveau, zijn de prestaties gelijk aan die van iedere andere Tarraco. Voor de 2.0 TSI geldt dat de prestaties prima zijn, maar dat daar een stevig verbruik tegenover staat (als oplossing is een plug-inhybride op komst). Het weggedrag is het sterkste punt van de FR: dit geeft de Tarraco duidelijk meer dynamiek, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort of de bruikbaarheid.