![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 15-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.439 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-246-NZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 28.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.439 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-246-NZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Diba |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wolput 14 |
Postcode | 5251 CG |
Plaats | Vlijmen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87862479 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdiba.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 184 x 167 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.556 kg
Laadvermogen: 734 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Diba is transparant, wij kopen onze occasions bij dealers in, controleren de auto's van te voren en maken de auto klaar om de weg op te gaan.
Wat u van ons kunt verwachten:
o Tenaamstelling en vrijwaring van voertuigen op locatie!
o 7 dagen geopend op afspraak! (ook in de avond uren)
o Technische controle.
o Minimaal 6 maanden APK.
o Controle vloeistoffen en verlichting.
o Professioneel reinigen exterieur en interieur.
o Gecontroleerde kilometerstand (NAP).
Uiteraard is inruil van uw huidige auto of motor bij ons mogelijk.
Graag verwelkomen wij u bij ons in de showroom te Vlijmen onder het genot van een kopje koffie!
Om teleurstellingen te voorkomen wil ik u verzoeken om eerst met ons telefonisch contact op te nemen voor een afspraak.
We ontmoeten u graag!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Tarraco | Gepast gekleed
De Tarraco is het topmodel van Seat. Eerder was de Tarraco al beschikbaar met een extra sterke motor en luxe uitrusting. Echter, van origine onderscheidt Seat zich met een sportief karakter. Daarom is de Tarraco nu ook beschikbaar als sportieve "FR".
![Autotest | Seat Tarraco Gepast gekleed](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4298/seat-tarraco-20-tsi-4drive-fr.jpg)
De Seat Tarraco FR geeft het grote topmodel van Seat een sportieve aankleding, een rijke uitrusting en een sportief weggedrag. De prestaties zijn gelijk aan die van iedere andere Tarraco.
Plus
- vlot en wendbaar
- zeer ruim, vooral achterin
Min
- stuurhulp stuitert van links naar rechts
- fors verbruik
Conclusie
De Seat Tarraco is voortaan ook leverbaar als FR. Dat klinkt wellicht spannender dan het is, want het betreft hier geen extra snelle versie. De FR-uitvoering bestaat uit een sportieve aankleding en een aangepast onderstel. Rekening houdende met die beperking is Seat er goed in geslaagd om de FR een onderscheidend karakter te geven.
Ondanks de enorme buitenmaten ziet de Tarraco er minder groot uit dan hij eigenlijk is. De FR geeft zelfs enige dynamiek aan het lijnenspel. Omdat de FR slechts staat voor een uitrustingsniveau, zijn de prestaties gelijk aan die van iedere andere Tarraco. Voor de 2.0 TSI geldt dat de prestaties prima zijn, maar dat daar een stevig verbruik tegenover staat (als oplossing is een plug-inhybride op komst). Het weggedrag is het sterkste punt van de FR: dit geeft de Tarraco duidelijk meer dynamiek, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort of de bruikbaarheid.