Bouwjaar | 13-03-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-331-DJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 17.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-331-DJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mink van den Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijvenweg 4 |
Postcode | 5388 PN |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10169018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mvdbautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.197 kg
Laadvermogen: 663 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Perfect Onderhouden Seat Leon ST 1.4 EcoTSI FR Business Intense Automaat
Met aantoonbaar 98.000 km gereden. De volledige (Dealer) onderhoudshistorie is aanwezig met 2 originele sleutels.
De auto bevind zich zowel van binnen als buiten in zeer nette staat!
FR Business Intense uitvoering met o.a: Automaat - Panorama dak - 18 inch velgen - Carplay - Zwarte Hemel - Xenon - Lederen Bekleding - Led - Navigatie - Achteruit Rij Camera - Cruise Control Adaptive - Bluetooth Audio - Parkeersensoren voor + achter - Multifunctioneel Stuurwiel -Privacy-glas -Elektrische Ramen + Spiegels - enz.
Let op wij werken alleen op afspraak graag even bellen voor u vertrekt om teleurstelling te voorkomen!!
Mocht dit niet zijn wat u zoekt kijk dan even verder tussen mijn advertentie s
Alle inruil mogelijk
GEEN afleverkosten!!
Met vriendelijke groet,
Mink van den brink
Wij doen onze uiterste best om de advertentie zo compleet mogelijk aan te vullen, echter zijn publicatiefouten nooit uitgesloten. Wij vragen u als consument te allen tijde te controleren of de door u doorslaggevende opties niet ontbreken. Bij aanvullende vragen/opmerkingen staan wij u graag te woord.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.