Bouwjaar | 27-10-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.973 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XZ-412-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.973 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XZ-412-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice SVL B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Raambrug 6 |
Postcode | 5531 AG |
Plaats | Bladel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)497 - 645207 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservice-svl.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2013 - jul. 2015
Modelcode: 5F
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 182 x 146 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.113 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Dit bedrag is inclusief rijklaarkosten en exclusief afleverkosten van €995,- incl. btw. Voor dit extra bedrag wordt de auto afgeleverd met 12 maanden garantie (BOVAG), mobiliteitspas (pechhulp onderweg) en onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften ( mits nodig ).
Ook inruil van uw huidige auto is mogelijk. Voor financieringsmogelijkheden kunt u ook bij ons terecht.
Autoservice SVL is dealer van de MBSG specialisten groep (www.mbsg.nl), wat voor u als klant vele extra's kan opleveren.
Heeft u interesse in deze auto? U kunt contact opnemen met Stef van Luffelen Tel. 06-30380983 ( ook per whatsapp ) of Tel. 0497-645207 ( ook per whatsapp ).
info@autoservice-svl.nl
Hoewel aan de informatie van onze website de grootst mogelijke zorg is besteed, kan Autoservice SVL niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie, van welke aard dan ook.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.