Bouwjaar | 03-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 277.089 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-SH-JV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 277.089 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 61-SH-JV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf T. van Mensvoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Valkenswaardseweg 32 |
Postcode | 5595 CB |
Plaats | Leende |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2062683 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanmensvoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2005 - 2013
Modelcode: 1P1
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Lengte: 432 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Stof zwart/wit, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket + 6 maanden garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Export! Goed rijdende net uitziende Seat Leon. Accu lampje brand en ratelende nokkenas ketting.
Prijs zonder garantie.
Wij gaan niet voor de "laagste" prijzen maar wij streven naar service en kwaliteit. Onze auto's worden technisch nagekeken door onze monteurs in onze eigen werkplaats.
Wij staan "achter" onze auto's en daarom verkopen wij onze auto's met garantie. Dit kan 3 maanden of 6 of 12 maanden BOVAG garantie zijn. Mits dit anders staat vermeld!
Wij berekenen een afleveringspakket om de auto zo goed en netjes mogelijk rijklaar te maken en zodoende de kwaliteit te waarborgen.
Om teleurstelling te voorkomen even informeren of de auto (nog) aanwezig is alvorens te komen kijken!!
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08.30u tot 18.00u en zaterdags van 09.30u tot 17.00u.
Al onze advertenties zijn met grootst mogelijke zorg samengesteld, fouten zijn echter nooit uitgesloten. Controleer daarom altijd de zaken die uw keuze kunnen beïnvloeden.
Uw huidige auto inruilen is mogelijk!
Heeft u een vraag? Whatsapp ons! 0614611905
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.