Bouwjaar | 14-10-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.113 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.113 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf B. in 't Veld |
Contactpersoon | Bao Do |
Adres | Molenmakershoek 46A |
Postcode | 7328 JK |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57247011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfintveld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2005
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 237 km/u
Ledig gewicht: 1.295 kg
Wielbasis: 251 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Originele Seat Leon Cupra R met 225 PK.
De auto is door ons voorzien van een nieuwe distributieriem.
Er is een beurt uitgevoerd inclusief olie, oliefilter, luchtfilter en interieurfilter.
Let op. Het betreft een auto met werk.
Rechter achterscherm en linker voorscherm hebben roest.
Versnellingsbak lagers maken geluid
Flexibele deel van de uitlaat moet vervangen worden.
Opties
SPORTSTOELEN MET RODE ACCENTEN, 18 INCH LICHTMETALEN JE DESIGN VELGEN, BREMBO REMMEN, CLIMATE CONTROL, ELEKTRISCHE RAMEN VOOR EN ACHTER, CENTRALE VERGRENDELING MET AFSTANDSBEDIENING, RADIO / CD SPELER, ELEKTRISCH VERSTELBARE BUITENSPIEGELS, ELEKTRISCH INKLAPBARE BUITENSPIEGELS.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw oude auto is mogelijk. Wij kunnen deze direct voor u vrijwaren.
Vraag ook naar onze financieringsmogelijkheden met lage rente en soepele acceptatie.
-Doorlopend krediet
-Persoonlijke lening
-Financial lease
-Huurkoop
Ook de verzekering van uw nieuwe auto kan via ons direct geregeld worden.
Wij hebben geen vaste openingstijden. Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan te bellen voordat u vertrekt. Ook in de avond en in het weekend is het mogelijk om een afspraak te maken voor de bezichtiging van een auto.
Telefonisch bereikbaar van 09:30 tot 22:00.
Disclaimer
Ondanks dat onze advertenties met zorg zijn gemaakt zijn wij niet aansprakelijk voor druk- en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.