Bouwjaar | 21-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.563 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XT-269-D Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.563 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XT-269-D Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wilmsen Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Duinweg 25 |
Postcode | 5482 VR |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5477585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wilmsenautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.133 kg
Laadvermogen: 637 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Te koop aangeboden Seat Leon 1.4 TSI FR Sport uit 2018 met 77.000 km.
De dealeronderhouden Seat beschikt over een complete historie.
Indien gewenst wordt deze afgeleverd met afleverbeurt conform onderhoudsschema inclusief nieuwe APK.
Tevens bieden wij diverse garantiepakketten aan. Vraag naar de mogelijkheden.
Opties & Accessoires:
- ABS
- ESP
- ASR
- Electrische ramen voor en achter
- Electrische verwarmde spiegels en inklapbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Boordcomputer
- Stuurbediening
- Cruise Control
- Regen- en Lichtsensor
- Seat MMI Multimedia
- Navigatie
- Bluetooth
- AUX/USB
- CarPlay
- Seat Drive Select
- PDC voor en achter
- Xenon en Led pakket
- Zwarte hemel
- 17" lichtmetalen velgen
Voor meer informatie zoek even contact met Wilmsen Automotive waar de koffie/thee altijd klaar staat!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.