Bouwjaar | 15-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.719 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 23.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.719 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Witte Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | broekhovenseweg 125 |
Postcode | 5021 LD |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52594998 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewitteautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 63 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 220 km/u
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 180 x 146 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.514 kg
Laadvermogen: 546 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,31746031746 kWh/100km
CO2-uitstoot: 32 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Inruil, financiering en garantie is mogelijk!
= Bedrijfsinformatie =
Wij als team De witte auto's heten u van harte welkom!
Voor vragen of om een afspraak in te plannen, graag contact opnemen met een van de volgende nummers en of een bericht sturen via marktplaats:
06-52594998 / 06-36099827 / 013-2600688
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Wijzigingen en typefouten worden voorbehouden. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan de advertenties, foto's, informatie en teksten op deze website kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer altijd dubbel als u specifiek op zoek bent naar bepaalde specifieke opties. Niet alleen via de omgeschreven informatie, maar ook via de getoonde foto's.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.