Bouwjaar | 29-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.219 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-589-DP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.219 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-589-DP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Doornik Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Leeuwenhoekweg 9A |
Postcode | 5482 TK |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51668349 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandoornikautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Een nette en zuinige Seat Leon 1.2 TSI uit 2011! Voorzien van Airco(IJskoud!), Trekhaak, Cruise Control, Lichtmetalen velgen, Vergrendeling op afstand en Metallic lak. APK geldig t/m 11-04-2025!
= Bedrijfsinformatie =
*Vragen naar laagste prijs en niet reële biedingen wordt niet op gereageerd!*
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en zijn aangesloten bij Nationale Auto Pas (NAP).
Onze auto's worden standaard technisch gecontroleerd, compleet gereinigd en met minimaal 3 maanden APK afgeleverd*.
(*=tenzij anders aangegeven in de advertentie).
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 15:00
Gelieven een afspraak maken voor een bezichtiging en een proefrit, wij zijn vaak onderweg voor nieuw aanbod.
Contact:
(+31) 06-51668349
info@vandoornikautos.nl
www.vandoornikautos.nl
Adres:
Van Leeuwenhoekweg 9 A
5482 TK in Schijndel
Kijk ook voor ons actueel aanbod op www.vandoornikautos.nl!
De koffie staat voor u klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.