Bouwjaar | 23-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.598 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 59-RNH-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.598 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 59-RNH-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FSJ auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoog Geldrop 26 |
Postcode | 5663 BE |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38950658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fsjauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Alle technologie in de Seat Leon is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Seat wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
U bedient het audiosysteem via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Extra opties op deze auto zijn: buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Seat Leon samen. Slappe banden zijn niet alleen gevaarlijk en kostbaar, maar slijten ook sneller. Gelukkig waarschuwt het bandenspanningscontrolesysteem tijdig bij drukverlies.
= Bedrijfsinformatie =
Eventuele inruil van uw huidige auto is mogelijk tegen handelsprijzen.
Financiering is mogelijk.
Vraag een van onze verkopers naar de mogelijkheden.
De aangekochte auto word bij ons gratis te naam gesteld!
Omdat wij veel onderweg zijn en een snel wisselende voorraad hebben,
gelieve voor een bezichtiging en/of proefrit een telefonische afspraak te maken om telleurstelling te voorkomen.
Wij danken u voor uw begrip!
U kunt ons bereiken op 0619436174 of 0649720691
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.