![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.953 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 13-TSX-1 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.953 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 13-TSX-1 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | QvL Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ramsgatseweg 13c |
Postcode | 4941 VN |
Plaats | Raamsdonksveer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40800328 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 570 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4236 x 1693 x 1445 cm
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
QvL Automotive is een Universeel Autobedrijf wat gespecialiseerd is in auto's in het A en B segment. Aangezien wij niet altijd in de showroom aanwezig zijn, kunt u het beste even bellen naar Quinten van Leeuwen op 06 - 40 800 328 voor het maken van een afspraak. U vindt ons aan de Ramgatseweg 9 B / 13 C te 4941 VN Raamsdonksveer.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ibiza | Slagkracht
De meeste autofabrikanten vervangen grote motoren door kleinere. Zo willen ze de CO2-uitstoot verminderen. Veel fabrikanten gaan zelfs een stap verder en voorzien in hybride of geheel elektrische aandrijving. Tegen alle trends in is de Seat Ibiza nu juist leverbaar met een extra grote motor. Maak kennis met de "Seat Ibiza Sport".
![Autotest | Seat Ibiza Slagkracht](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10135/seat-ibiza-15-tsi-sport-dsg.jpg)
De Seat Ibiza Sport levert dankzij een 1.5 TSI motor bovengemiddelde prestaties, terwijl het verbruik bescheiden blijft. Ondanks het tijdloze design verraadt de uitrusting de leeftijd van het ontwerp.
Plus
- sterke, daadkrachtige 1.5 TSI motor
- tijdloos design
- Prima weggedrag
Min
- rode ringen rondom luchtroosters reflecteren in buitenspiegels
- onhandig kleine buitenspiegels
- hoge prijs, karige uitrusting
Conclusie
Wat brengt de 1.5 TSI motor de Seat Ibiza? Meer slagkracht. Seat heeft bewust voor de naam "Sport" gekozen en niet voor "FR" of "Cupra". Dit is namelijk geen sportieve auto in de aankleding of prestaties. Het is zelfs geen topmodel, want diverse voorzieningen die nieuw zijn voor de Ibiza sinds modeljaar 2022 zijn niet standaard op de Sport.
Wat de grote motor wel brengt is de genoemde slagkracht. Met het toegenomen vermogen en het grotere koppel presteert de Ibiza met meer gemak. Dat zorgt voor meer comfort bij kalm rijden en maakt de Ibiza meer capabel bij een meer dynamische rijstijl.