Bouwjaar | 09-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.148 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-323-TJ Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.148 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-323-TJ Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JORA Oudenbosch |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rooseveltstraat 44- 46 |
Postcode | 4731 KH |
Plaats | Oudenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 317990 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.joraoudenbosch.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 169 x 145 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.620 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Zwart / grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Auto word afgeleverd met een nieuwe distributieketting.
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom voor een bezichtiging / proefrit.
Als u verdere vragen heeft zijn we te bereiken op tel: 0165 317990
Of kunt u ons mailen naar: robin@joraoudenbosch.nl
Bel of mail gerust voor een afspraak.
Onze openingstijden zijn:
Maandag t/m vrijdag 8:00-17:00
Zaterdag Op afspraak
Zondag Gesloten
Groeten,
Team JORA Oudenbosch
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ibiza | Slagkracht
De meeste autofabrikanten vervangen grote motoren door kleinere. Zo willen ze de CO2-uitstoot verminderen. Veel fabrikanten gaan zelfs een stap verder en voorzien in hybride of geheel elektrische aandrijving. Tegen alle trends in is de Seat Ibiza nu juist leverbaar met een extra grote motor. Maak kennis met de "Seat Ibiza Sport".
De Seat Ibiza Sport levert dankzij een 1.5 TSI motor bovengemiddelde prestaties, terwijl het verbruik bescheiden blijft. Ondanks het tijdloze design verraadt de uitrusting de leeftijd van het ontwerp.
Plus
- sterke, daadkrachtige 1.5 TSI motor
- tijdloos design
- Prima weggedrag
Min
- rode ringen rondom luchtroosters reflecteren in buitenspiegels
- onhandig kleine buitenspiegels
- hoge prijs, karige uitrusting
Conclusie
Wat brengt de 1.5 TSI motor de Seat Ibiza? Meer slagkracht. Seat heeft bewust voor de naam "Sport" gekozen en niet voor "FR" of "Cupra". Dit is namelijk geen sportieve auto in de aankleding of prestaties. Het is zelfs geen topmodel, want diverse voorzieningen die nieuw zijn voor de Ibiza sinds modeljaar 2022 zijn niet standaard op de Sport.
Wat de grote motor wel brengt is de genoemde slagkracht. Met het toegenomen vermogen en het grotere koppel presteert de Ibiza met meer gemak. Dat zorgt voor meer comfort bij kalm rijden en maakt de Ibiza meer capabel bij een meer dynamische rijstijl.