Bouwjaar | 15-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.770 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | P-025-DT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.770 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | P-025-DT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mettler B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rooiseweg 12 |
Postcode | 5481 SJ |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16607007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mettler.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 169 x 143 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.670 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal handzenders: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Nette en sportieve Seat Ibiza SC 1.4 TSI Cupra
Schades:
Rechtsachter scherm
Achteras
Velg
Voorbumper
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk!
Hoewel wij ons uiterste best doen om u van de juiste informatie te voorzien, kan het gebeuren dat specificaties of schade anders zijn dan vermeld. U kunt geen rechten ontlenen aan de verstrekte informatie. Daarom bent u altijd van harte welkom om uw aankoop vooraf zelf te controleren. Type- en schrijffouten voorbehouden. Het reserveren van voertuigen is niet mogelijk zonder aanbetaling.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ibiza | Slagkracht
De meeste autofabrikanten vervangen grote motoren door kleinere. Zo willen ze de CO2-uitstoot verminderen. Veel fabrikanten gaan zelfs een stap verder en voorzien in hybride of geheel elektrische aandrijving. Tegen alle trends in is de Seat Ibiza nu juist leverbaar met een extra grote motor. Maak kennis met de "Seat Ibiza Sport".
De Seat Ibiza Sport levert dankzij een 1.5 TSI motor bovengemiddelde prestaties, terwijl het verbruik bescheiden blijft. Ondanks het tijdloze design verraadt de uitrusting de leeftijd van het ontwerp.
Plus
- sterke, daadkrachtige 1.5 TSI motor
- tijdloos design
- Prima weggedrag
Min
- rode ringen rondom luchtroosters reflecteren in buitenspiegels
- onhandig kleine buitenspiegels
- hoge prijs, karige uitrusting
Conclusie
Wat brengt de 1.5 TSI motor de Seat Ibiza? Meer slagkracht. Seat heeft bewust voor de naam "Sport" gekozen en niet voor "FR" of "Cupra". Dit is namelijk geen sportieve auto in de aankleding of prestaties. Het is zelfs geen topmodel, want diverse voorzieningen die nieuw zijn voor de Ibiza sinds modeljaar 2022 zijn niet standaard op de Sport.
Wat de grote motor wel brengt is de genoemde slagkracht. Met het toegenomen vermogen en het grotere koppel presteert de Ibiza met meer gemak. Dat zorgt voor meer comfort bij kalm rijden en maakt de Ibiza meer capabel bij een meer dynamische rijstijl.