Bouwjaar | 17-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 109.956 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZF-886-R Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 14.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 109.956 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZF-886-R Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf de Groot |
Contactpersoon | Hugo & Vincent de Groot |
Adres | Rijksweg 235 |
Postcode | 5124 NA |
Plaats | Molenschot |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)161 - 411224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degrootautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 178 x 144 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.034 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Bovag 12 mnd
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
NL-auto met NAP, eerste eigenaar, BTW auto, Upgrade Technology, Upgrade Winter, Beats audio Pack
= Bedrijfsinformatie =
Ondanks dat wij aan onze advertenties de grootst mogelijke zorg besteden, kunnen hieraan geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Ibiza | Slagkracht
De meeste autofabrikanten vervangen grote motoren door kleinere. Zo willen ze de CO2-uitstoot verminderen. Veel fabrikanten gaan zelfs een stap verder en voorzien in hybride of geheel elektrische aandrijving. Tegen alle trends in is de Seat Ibiza nu juist leverbaar met een extra grote motor. Maak kennis met de "Seat Ibiza Sport".
De Seat Ibiza Sport levert dankzij een 1.5 TSI motor bovengemiddelde prestaties, terwijl het verbruik bescheiden blijft. Ondanks het tijdloze design verraadt de uitrusting de leeftijd van het ontwerp.
Plus
- sterke, daadkrachtige 1.5 TSI motor
- tijdloos design
- Prima weggedrag
Min
- rode ringen rondom luchtroosters reflecteren in buitenspiegels
- onhandig kleine buitenspiegels
- hoge prijs, karige uitrusting
Conclusie
Wat brengt de 1.5 TSI motor de Seat Ibiza? Meer slagkracht. Seat heeft bewust voor de naam "Sport" gekozen en niet voor "FR" of "Cupra". Dit is namelijk geen sportieve auto in de aankleding of prestaties. Het is zelfs geen topmodel, want diverse voorzieningen die nieuw zijn voor de Ibiza sinds modeljaar 2022 zijn niet standaard op de Sport.
Wat de grote motor wel brengt is de genoemde slagkracht. Met het toegenomen vermogen en het grotere koppel presteert de Ibiza met meer gemak. Dat zorgt voor meer comfort bij kalm rijden en maakt de Ibiza meer capabel bij een meer dynamische rijstijl.