![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.751 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 60-XNF-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 6.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.751 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 60-XNF-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | D'n Bels |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Urkhovenseweg 7C |
Postcode | 5641 KA |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2811307 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dnbels.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 177 x 158 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.425 kg
Laadvermogen: 644 kg
GVW: 2.069 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Zeer goed onderhouden Seat Altea XL
Luxe uitvoering
Origineel DVD Systeem
178.751 km Nap aanwezig
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's staan binnen!!! U kunt ze bezichtigen in onze verwarmde showroom.
Onze showroom is geopend op afspraak en met in acht name van de voorzorgsmaatregelen. U kunt dus veilig bij ons langskomen. U kunt telefonisch een afspraak maken voor een tijdstip dat u het beste uitkomt.
Al onze auto's zijn op km -stand gecontroleerd . Wij garanderen u dan ook een juiste km stand !! NAP / Carpass en KM-certificaat aanwezig .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea XL | Alternativea
De Seat Altea is een succes. De vormgeving en rijeigenschappen vallen in de smaak bij het grote publiek. Om het succes te vergroten bracht Seat eerst een stationcar uit op basis van de Altea. Nu is er dankzij een ruige aankleding en vierwielaandrijving ook een heuse terreinauto op basis van die Altea XL Stationwagon: de Freetrack.
![Autotest | Seat Altea XL Alternativea](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2202/seat-altea-xl-20-tdi-4wd-freetrack.jpg)
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders.
Plus
- sportiever dan een SUV
- exclusief gevoel
- redt zich aardig in het terrein
Min
- scherpe rand aan voorportieren
- opdringerig alarm
- Boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
Conclusie
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders. Het is een auto die ieder moment van iedere rit het gevoel geeft iets exclusiefs te rijden. De vormgeving is opvallend, de uitrusting riant, de ruimte enorm en het rijgedrag sportief.
De Seat Altea Freetrack is geen terreinauto waar met kunst en vliegwerk toch nog het beste van is gemaakt. In plaats daarvan heeft Seat een bewezen succesnummer gebruikt en daaraan het beste van een terreinauto toegevoegd. Dat is een ongebruikelijk alternatief, maar het resultaat is zeer geslaagd.