![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 05-01-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.980 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 12-ZB-VR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.980 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 12-ZB-VR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABV Holland |
Contactpersoon | Bas Vriens |
Adres | Nijverheidsweg 9 |
Postcode | 5071 NL |
Plaats | Udenhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5112263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abvholland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 177 x 158 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.449 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.094 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
MOTORSCHADE, GEEN COMPRESSIE
Het betreft een zo meeneem internetprijs zonder bijkomende kosten en garantie.
= Bedrijfsinformatie =
Voor onze Marktplaats "bieders" ; het gaat hier niet om een veiling maar om een normale verkoop ! Spaar aub (ons) de moeite om onzinbiedingen te doen, wij kopen al onze auto`s in via officiële dealer kanalen dus ook voor een marktconforme (handels) inkoopprijs.! Helaas kunnen wij geen biedingen accepteren van de helft van de vraagprijs, wij reageren om die reden niet op biedingen via marktplaats. Iemand die serieus is, belt, komt naar ons toe en gaat dan indien mogelijk over de prijs in overleg.
SPAAR DE MOEITE AUB! WIJ STAAN TEN ALLE TIJDEN OPEN VOOR EEN SERIEUS BOD "NAAST" DE AUTO EN NIET ANONIEM VIA DE MAIL!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea XL | Alternativea
De Seat Altea is een succes. De vormgeving en rijeigenschappen vallen in de smaak bij het grote publiek. Om het succes te vergroten bracht Seat eerst een stationcar uit op basis van de Altea. Nu is er dankzij een ruige aankleding en vierwielaandrijving ook een heuse terreinauto op basis van die Altea XL Stationwagon: de Freetrack.
![Autotest | Seat Altea XL Alternativea](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2202/seat-altea-xl-20-tdi-4wd-freetrack.jpg)
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders.
Plus
- sportiever dan een SUV
- exclusief gevoel
- redt zich aardig in het terrein
Min
- scherpe rand aan voorportieren
- opdringerig alarm
- Boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
Conclusie
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders. Het is een auto die ieder moment van iedere rit het gevoel geeft iets exclusiefs te rijden. De vormgeving is opvallend, de uitrusting riant, de ruimte enorm en het rijgedrag sportief.
De Seat Altea Freetrack is geen terreinauto waar met kunst en vliegwerk toch nog het beste van is gemaakt. In plaats daarvan heeft Seat een bewezen succesnummer gebruikt en daaraan het beste van een terreinauto toegevoegd. Dat is een ongebruikelijk alternatief, maar het resultaat is zeer geslaagd.