Bouwjaar | 15-06-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.048 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 71-XJ-RH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.048 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 71-XJ-RH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Strik Auto's |
Contactpersoon | Nard Strik |
Adres | Mijlstraat 56a |
Postcode | 5281 LM |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 678467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 45088858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.strikautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2006 - nov. 2009
Modelcode: 5P5, 5P8
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 177 x 158 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.334 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.979 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
PRIJS IS VOOR EXPORT, INDIEN NEDERLANDSE MARKT MET APK IS DE PRIJS € 2595,-
Deze auto is ook geschikt als export auto. Exportdocumenten inclusief verzekering voor 15 dagen kosten € 120,-. Zonder verzekering, dus op trailer € 35,-.
English: This car is suitable for car exports. Export documents including insurance costs € 120,-. Without insurance, so on trailer € 35,-.
Our location is located 15 km from the Eindhoven airport. And 2 minutes from the train station Boxtel.
Deutsch: Dieses auto ist als export-auto geeignet. Export von dokumenten inclusiv versicherung fur 15 tagen kostet € 120,-. Ohne versicherung, so auf anhanger € 35,-. Unser Standort befindet sich 15 km vom Flughafen Eindhoven entfernt. Und nur 2 Minuten vom Bahnhof Boxtel.
Francais: Cette voiture est adapte pour les exportations de voitures. Les documents d'exportation, y compris les couts d'assurance € 120,-. Sans assurance, donc le trailer € 35,-. Notre emplacement est situé à 15 km de l'aéroport d'Eindhoven. Et à 2 minutes de la gare Boxtel.
= Bedrijfsinformatie =
Afleveringsmogelijkheden:
Voor aanschaf van een occasion heeft u bij ons 2 mogelijkheden, u kiest voor:
o Pakket Standaard: De scherp geadverteerde prijs inclusief geldige apk, vloeistoffencontrole, minimaal 5 liter brandstof en ter naam stellen van het voertuig, geen meerprijs!
o Pakket Service: Pakket standaard inclusief servicebeurt. Prijs is variërend vanaf € 395,- tot € 595,- afhankelijk van het voertuig.
Financiering en lease:
Wij werken samen met diverse lease en financieringsmaatschappijen die tegen scherpe maandbedragen en voorwaarden u aan aanbieding kunnen doen. Informeer via ons naar de mogelijkheden.
Nationale Auto Pas:
Omdat wij zijn aangesloten bij de Nationale Auto Pas worden alle auto's geleverd met een NAP certificaat. Zo heeft u de garantie dat de kilometerstand juist is.
Openingstijden:
Voor het maken van een afspraak om de auto te bezichtigen, of voo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea XL | Alternativea
De Seat Altea is een succes. De vormgeving en rijeigenschappen vallen in de smaak bij het grote publiek. Om het succes te vergroten bracht Seat eerst een stationcar uit op basis van de Altea. Nu is er dankzij een ruige aankleding en vierwielaandrijving ook een heuse terreinauto op basis van die Altea XL Stationwagon: de Freetrack.
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders.
Plus
- sportiever dan een SUV
- exclusief gevoel
- redt zich aardig in het terrein
Min
- scherpe rand aan voorportieren
- opdringerig alarm
- Boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
Conclusie
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders. Het is een auto die ieder moment van iedere rit het gevoel geeft iets exclusiefs te rijden. De vormgeving is opvallend, de uitrusting riant, de ruimte enorm en het rijgedrag sportief.
De Seat Altea Freetrack is geen terreinauto waar met kunst en vliegwerk toch nog het beste van is gemaakt. In plaats daarvan heeft Seat een bewezen succesnummer gebruikt en daaraan het beste van een terreinauto toegevoegd. Dat is een ongebruikelijk alternatief, maar het resultaat is zeer geslaagd.