Bouwjaar | 06-11-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.875 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 68-KGJ-6 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-11-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.875 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 68-KGJ-6 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MBA cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hazepad 4 |
Postcode | 4825 AV |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14734063 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2009
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.339 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 710 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4282 x 1768 x 1546 cm
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Auto rijd en schakelt prima.
Ziet er zowel van binnen en buiten zeer goed uit.
Inruil is mogelijk
Welkom bij MBA cars, wij zijn een bedrijf dat uitsluitend , gegarandeerde kilometerstanden en bij elke auto word de Nationale Autopas geleverd.
--- OP AFSPRAAK GEOPEND (ook Zondag) ---
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea | Nooit meer te laat
De letters "FR" staan bij Seat voor "Formula Racing" en duiden de snelste versie van een model aan. Daarom is het op het eerste gezicht vreemd dat juist de Altea sinds kort in FR-uitvoering leverbaar is. Immers, de Altea is een brave, ruime familieauto. Bovendien is de Altea FR voorzien van een dieselmotor. Een testrit schept duidelijkheid.
Seat kan het zich als jong en dynamisch merk niet permitteren om een saaie MPV te introduceren. Daarom oogt de Altea niet alleen spannender dan andere gezinsauto's, als FR is hij ook nog eens sportief
Plus
- razendsnel, toch zeer praktisch
- geslaagde vormgeving
- prima wegligging
Min
- middenconsole raakt knie van bestuurder
- boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
Conclusie
Het concept van een snelle familiebus is bijzonder, maar niet uniek. Opel was de eerste met de Zafira OPC en Toyota voorziet de Corolla Verso van een extreem sterke dieselmotor. Toyota maakt de Verso daarmee tot een uiterst capabele en comfortabele reisauto.
Seat is het comfort zeker niet vergeten, maar legt de nadruk op de presentatie. De Seat Altea FR zet eerst de juiste toon met een gelikte vormgeving, voert de spanning dan op met een uiterst sportieve aankleding en overtuigt daarna des te meer met meer dan sportieve prestaties. Daarmee is de sportwagenbelevenis compleet en dat maakt iedere (snelle) rit met de Altea FR tot een waar genoegen.
Bovendien is een snelle familieauto in de praktijk bijzonder nuttig. Verslapen? De boot gemist? De brug open? De trein vertraagd? Met de razend snelle Seat Altea FR is het allemaal geen probleem en komt niemand ooit nog te laat.