Bouwjaar | 22-02-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.301 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-795-KH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-02-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.301 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-795-KH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Tempel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gaasbeekstraat 10 |
Postcode | 5628 WC |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39343919 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2006
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 63 liter
Topsnelheid: 220 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.435 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4635 x 1762 x 1467 cm
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 216 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 12,9 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Bij Autohuis Tempel draait alles om het leveren van kwaliteit en uitstekende service. Elk voertuig in onze showroom ondergaat een grondige inspectie, zodat u met volledig vertrouwen uw keuze kunt maken.
Maar daar stopt het niet. Denkt u aan voertuigexport? Autohuis Tempel neemt het hele proces voor u uit handen, inclusief alle benodigde documentatie, tijdelijke kentekenplaten en verzekering.
Heeft u al een voertuig en wilt u een upgrade? Stuur ons simpelweg wat foto's en de kilometerstand via WhatsApp voor een snelle beoordeling.
Heeft u vragen, wilt u een proefrit maken of heeft u gewoon wat meer informatie nodig? Aarzel niet om ons een bericht te sturen, te bellen op 0639343919 of ons te benaderen via WhatsApp. Bij Autohuis Tempel staat uw tevredenheid voorop. We streven ernaar om uw auto-ervaring onvergetelijk te maken. Bovendien bieden wij de mogelijkheid om uw auto bij u thuis af te leveren, want uw gemak staat bij ons voorop. En als u na kantooruren of zelfs op zondag wilt langskomen, is dat ook mogelijk. Mocht u een afspraak willen maken, neem dan contact met ons op. We kijken ernaar uit om u te helpen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.