Bouwjaar | 30-06-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.464 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | K-026-BS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
€ 8.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.464 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | K-026-BS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.985 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lieshout Car Collection BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rioolseweg 2 |
Postcode | 4874 NX |
Plaats | Etten-Leur |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51075329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.L-C-C.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 171 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 240 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik in de stad: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Saab is een classic geworden. Sinds de produktiestop zijn er geen nieuwe modellen en auto's meer bijgekomen.
De auto's die nog rijden worden steeds schaarser, vaak met hoge kilometerstanden en slechte conditie.
Er zijn er natuurlijk die boven dat maaiveld uit blijven steken. Wij hebben een prachtige Saab 2.0 turbo Se Cabriolet van 2004. Slechts 132500 km op de teller en in goede conditie.
Het rijden is magnifiek met een perfect schakelende automaat en een motor die echt vooruit wil.
De auto is van binnen en buiten in een hele mooie staat die past bij het kilometrage. Een uni zwarte lak die samen met de 17 inch velgen de auto een krachtig karakter geeft. Een zeer fraai beige lederen interieur zonder noemenswaardig slijtageplekken. Ook de softtop is in goede conditie en laat zich eenvoudig elektrisch bedienen.
Hele leuke klassieker die ook zakelijk in de youngtimer regeling gereden kan worden. Prijs kwaliteit verhouding voor deze auto is in evenwicht.
Meer klassiekers en youngtimers op www.l-c-c.nl
WIJ zijn alleen OP AFSPRAAK OPEN !!!!
Meer info op de website.
Tel: +31 (0)651075329
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.