Bouwjaar | 25-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.314 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 93-TD-SX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.588 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.314 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 93-TD-SX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.588 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KARIM |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groenewoud 39C |
Postcode | 5151 RM |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13896819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 436 x 170 x 139 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
MOTOR DEFECT
52000KM ORGINEEL GELOPEN MET NAP
ALLEEN BELLEN SVP/ NIET MAILEN
GROENEWOUD 39C
5151RM DRUNEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Rover 45 | Jolly good
Rover durft zijn gezicht weer te laten zien. Na een kortstondige romance met Honda werd het stil rond Rover en zocht het bedrijf een nieuwe partner. Die partner werd BMW en midden 1999 toonden de bedrijven de eerste vrucht van de samenwerking in de vorm van de Rover 75. Sinds januari 2000 zijn de oude Rover-modellen gefacelift naar de beeltenis van die 75. De Rover 45 is de opvolger van de Rover 400. De auto is op een belangrijk aantal punten verbeterd. Maar is de 45 een zoveelste incarnatie van een oude held, of een vernieuwende wind in een conservatief bolwerk? James Bond of Tony Blair?
De Rover 45 is minstens zo goed als de concurrentie, maar voegt daar een eigen karakter en een lagere prijs aan toe. De schoonheidsfoutjes zijn snel vergeten.
Plus
- chique Brits
- heerlijk onderstel
- fijne motor
Min
- lange slag koppeling
- ongelukkige keuze knopjes en hendels
Conclusie
De Rover 45 is een imago-auto. Ondanks een paar schoonheidsfoutjes heeft Rover met de nieuwe modellen een duidelijke weg ingeslagen waarmee het merk weer een eigen gezicht toont. Wat betreft rijgedrag toont de 45 ook een duidelijk gezicht: voortreffelijk op de snelweg, goed in de stad. In beide gevallen zijn de besturing en het onderstel de sterkste punten.
Wie een zwak heeft voor chique Brits met een klassiek tintje, valt als een blok voor de nieuwe 45. Een liefde die bovendien niet onmogelijk is, want de Rover 45 diesel is in vergelijking met de concurrentie gunstig geprijsd. Aan wie zich druk maakt om de inruilwaarde van een Engelse auto wil menig Rover dealer zelfs zwart-op-wit een inruilprijs garanderen.
Dus: James Bond of Tony Blair? James Bond is een veramerikaniseerde Brit die schaamteloos in een BMW rijdt. Dus: Tony Blair. 100% Brits en voor zijn begrippen vernieuwend en bezig met het uizetten van een nieuwe lijn.