![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 25-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.459 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | XK-659-N Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.459 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | XK-659-N Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2016 - dec. 2019
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 317 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.448 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.923 kg
Accu
Accu: 41 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.7 kW, 28 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur en 3 minuten
Accu snelladen: 22 kW, 111 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 29 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:51
Bruikbare accucapaciteit: 38.95 kWh
Ingeschatte actieradius: 226 km
Ingeschat verbruik: 20.02 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 235 km
Actieradius praktijk winter: 203 km
Verbruik praktijk zomer: 21.12 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.3 kWh/100km
Profiteer, zolang er nog budget, is snel van de 2.000 Euro SEPP subsidie ! kijk op www.rvo.nl voor de actuele hoogte van het subsidie-budget! EIGEN ACCU
Deze Renault ZOE is innovatie op zijn best. Hij is ontworpen als een unieke combinatie van rijplezier en zorg voor het milieu. Deze auto heeft 74459 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2019. De actieradius van deze auto is met 317 kilometer ruim voldoende voor de meeste dagelijkse ritten. De accu heeft een capaciteit van 3 kWh en is binnen 12 uur opgeladen. Onderweg snelladen is ook mogelijk, dat kost maximaal 60 minuten. Nooit meer stramme spieren bij het uitstappen: daar zorgen de comfortstoelen voor! Tot de voorzieningen van deze auto behoren LED-dagrijverlichting, dakspoiler, neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Het systeem controleert alle belangrijke functies en geeft die perfect weer via het digitale dashboard. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. De uitrusting van deze Renault is met DAB ontvangst, parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, keyless entry en isofix-aansluiting behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault ZOE samen. Brake assist herkent een noodsituatie en voert de remdruk op om de remweg te verkorten. De v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
![Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/687/renault-zoe-r135-intens.jpg)
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.