![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 48.570 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | XV-151-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 48.570 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | XV-151-L Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2016 - dec. 2019
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 317 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.448 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.923 kg
Accu
Accu: 41 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.4 kW, 28 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur en 3 minuten
Accu snelladen: 22 kW, 111 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 29 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:51
Bruikbare accucapaciteit: 38.95 kWh
Ingeschatte actieradius: 226 km
Ingeschat verbruik: 20.02 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 235 km
Actieradius praktijk winter: 203 km
Verbruik praktijk zomer: 21.12 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.3 kWh/100km
Sla nog snel toe en vraag 2.0000 euro subsidie aan; kijk snel op www.rvo.nl / SEPP voor de inhoud vd subsidiepot! Nieuwe, toekomstklare techniek en fraaie vorm gaan al jaren goed samen bij Renault. Drive for change. U hoort slechts het lichte gezoem van de elektromotor tijdens het rijden. De comfortstoelen zorgen dat u na iedere rit fit uitstapt. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer LED-dagrijverlichting, dakspoiler, getint glas, neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Het digitale dashboard geeft alle up-to-date info en functies voor een slimme en veilige rit. Deze Renault is voorzien van spraakbediening voor het navigatiesysteem en voor het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst. Maar u kunt ook de knoppen op het stuur gebruiken. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Bij slecht weer houdt u graag de handen aan het stuur. De regensensor regelt automatisch hoeveel hulp u van de ruitenwissers nodig heeft. Ook cruise control, isofix-aansluiting, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.
In de Renault ZOE heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Renault bovendien hill hold functie en bandenspanningcontrole
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
![Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/687/renault-zoe-r135-intens.jpg)
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.