Bouwjaar | 29-09-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 33.754 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KK-754-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
€ 8.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 33.754 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KK-754-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TvdM Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Everbest 60 |
Postcode | 5741 PM |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 785318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tvdmautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 65 kW (88 PK)
Vermogen elektromotor(en): 68 kW (92 PK)
Aandrijving
Actieradius: 240 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.402 kg
Laadvermogen: 563 kg
GVW: 1.965 kg
Accu
Aanwezige accu: gehuurd
Accu: 22 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.4 kW, 21 km actieradius per uur
Accu snelladen: 79 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 24 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 9,1666666666667 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.