![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 24-09-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.104 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 11.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.104 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | René van Oirschot |
Contactpersoon | Rene van Oirschot |
Adres | Arnoud van Gelderweg 101 |
Postcode | 5361 CV |
Plaats | Grave |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22959337 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanoirschotautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Renault Zoe R135 EXPERIENCE 52 kWh NA SUBSIDIE € 9750.-
- Kenteken: GDH-74-Z
- Merk: Renault
- Model: Zoe
- APK tot: 27-06-2026
- Tellerstand: 20104 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Elektrisch
- Accucapaciteit: 52 kWh
- Type laadkabel: Type 2/16A 3fase
- Lengte laadkabel: 5 M
- Actieradius: 365 km
- Huur of koop accu: Huur
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Motorcode: 5AQ 60
- Vermogen: 99 kW / 135pk
- Ledig gewicht: 1477 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 409 cm
- Breedte: 173 cm
- Hoogte: 1562 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Emissieklasse: Euro Z
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
Infotainment
- Audio installatie
- DAB
- Mp3-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Kunstlederen/stof bekleding
- Lederen stuurwiel
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Leaseconstructie accupakket
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Dodehoek detectie
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Keyless start
- LED mistlampen
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Warmtepomp
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Verkeersbord detectie
Renault Zoe R135 EXPERIENCE 52 kWh NA SUBSIDIE € 9750.-
altijd diversen RENAULT ZOE'S OP VOORRAAD OP HET MOMENT 9 STUKS !!
Mooie dealer onderhouden RENULT ZOE MET EEN GROTE ACCU EN MET VELE EXTRA'S
Bij deze auto kunt u €2000,- subsidie voor gebruikt elektrisch voertuig terug vorderen bij de Nederlandse overheid , deze Zoë kost u dan dus nog slechts € 9750.-
Voor zelfstandigen is BTW terug te vorderen
Accu is leaseaccu van Renault en kost vanaf €79,- p/mnd , voordeel is dat er bij problemen met de accu deze gratis door Renault worden opgelost , ook krijgt u Renault ZE assistanc
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
![Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/687/renault-zoe-r135-intens.jpg)
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.