Renault Trafic Rolstoelbus 2009 2.5 dCi T29 L2H2 DC, Airco, Trekhaak,Weinig KM, Apk 06- 2025, In uitstekende staat.

€ 8.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-09-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 159.539 km
Deuren 5
Kenteken V-073-JX
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Renault Trafic Rolstoelbus 2009 2.5 dCi T29 L2H2 DC, Airco, Trekhaak,Weinig KM, Apk 06- 2025, In uitstekende staat.


€ 8.750,-

Algemeen

Bouwjaar 08-09-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 159.539 km
Deuren 5
Kenteken V-073-JX
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sweet Caroline Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bremstraat 115A
Postcode 4711 CG
Plaats St. Willebrord
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)165 - 327687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 83337043 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sweetcarolinecars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.959 kg
Laadvermogen: 1.055 kg
GVW: 3.045 kg

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 232 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Deze Rolstoelbus Renault Trafic komt uit 2009, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 107 kW (145 PK) en een cilinderinhoud van 2464 cc.
De bus heeft een topsnelheid van 173 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 8,8 liter per 100 km en hij weegt 1959 kg. De APK is geldig tot 10-06-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 210,- per kwartaal.

Deze rolstoel bus is compleet ingericht voor rolstoel vervoer en alles is in hele goede staat.
Van alle gemakken voorzien, de bus heeft weinig km

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Renault Trafic. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak.

Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.

Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan hoeft u niet langer te wachten. U kunt nu al besluiten om deze Renault te kopen. Wij reserveren de auto dan voor u en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Kom langs voor een bezichtiging of proefrit. Maak snel en afspraak. bel 0165-327687 of 0684707137

= Bedrijfsinformatie =

Sweet Caroline Cars biedt u een totaal Automotive pakket aan.
Volledig onderhoud van uw automobiel, APK keuringen, alle voorkomende reparaties en revisies, Airco-service, banden service.
In en verkoop van gebruikte automobielen en motoren alsmede aankoopkeuringen voor derden.
De door u aangekochte automobielen en motoren kunnen bij ons direct te naam gesteld worden.
Tevens zijn wij een erkend Kentekenloket service-punt en kunnen derhalve te naam stellen voor derden.
Wij verzorgen de import van aangekochte automobielen en motoren uit het buitenland, BPM taxatie, BPM aangifte, alle RDW formaliteiten inzake aanvraag NL kenteken en eventueel transport-service.
Voorts verzorgen we ook de export van automobielen en motoren zowel binnen als buiten de EU. Incl. alle benodigde documenten en WA export verzekering.

U kunt bij ons ook in de avonduren terecht voor een auto te bezichtigen of exportdocumenten, maak hiervoor een afspraak.
Bel voor een Afspraak; 0165-327687 of 06-847

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie