Bouwjaar | 19-02-2008 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.913 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-ZH-DH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 8.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2008 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.913 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-ZH-DH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fens Occasion Center Dongen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lage Ham 106 |
Postcode | 5102 AE |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26850666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.focd.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modelreeks: sep. 2006 - mei 2007
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 198 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.896 kg
Laadvermogen: 994 kg
GVW: 2.890 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 8
Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 747 - € 784 per kwartaal
Deze Renault Traffic is een orginele Nederlandse bus rechtstreeks afkomstig van de dealer.
Deze Renault Trafic Passenger maakt een voortreffelijke indruk. Hiermee mag je gezien worden in de stad én op de weg! Met zijn dieselmotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Achterportieren kunnen gemakkelijk beschadigd raken als ze bijvoorbeeld door de wind bij uitstappen openslaan. Dat zal niet gebeuren met de aanwezige schuifdeur achter.
Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.
Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?
= Bedrijfsinformatie =
NEEM VOOR U WILT KOMEN KIJKEN NAAR EEN AUTO TELEFONISCH CONTACT MET ONS OP 0162-313775 (optie 2) U BENT VAN HARTE WELKOM VOOR PROEFRIT!
Overige informatie: Inruil, financiering, garantie of nieuwe apk zijn bespreekbaar. Inruil van uw auto, bus, bestelwagen,vrachtwagen , camper, caravan, boot, graafmachines tractoren of andere industriële equipment is mogelijk! Overdekte showroom 2500 M2 met 100 occasions op voorraad! Ons adres is Lage Ham 106 in Dongen. Openingstijden:Maandag: Gesloten, Dinsdag t/m vrijdag: 09.00 t/m 17:30 zaterdag 09.00 t/m 14.00. Wij zijn bereikbaar op 0162-313 775 Verdere informatie: WWW.FOCD.NL. Voor informatie over afwijkende openingstijden wat betreft feestdagen kunt u terecht op onze home pagina van WWW.FOCD.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!