Bouwjaar | 01-03-2018 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.798 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-631-LJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2018 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.798 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-631-LJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eurocars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenstraat 28 |
Postcode | 5347 KK |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 631919 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eurocars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modelreeks: 2014 - 2019
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.813 kg
Laadvermogen: 1.152 kg
GVW: 2.965 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 8
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6b
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard zo meenemen (inbegrepen):
- Controleren vloeistof niveaus, indien nodig op niveau brengen
- Geldige APK keuring.
- Kosten tenaamstelling
- Vrijwaringsbewijs van de (mogelijke) inruilauto
- Eurocars aanvullend pakket E (€ 1.295 meerprijs):
- BOVAG-garantie 12 maanden
- Afleveringsbeurt volgens fabrieksvoorschrift
- Direct vervangend vervoer bij garantie / onderhoud
- Professioneel poetsen van de auto binnen / buiten
- Zomer / wintercheck
- Gratis ruitreparatie
- Vrijwaringsbewijs van de (mogelijke) inruilauto
- 20 Liter brandstof
- 14 dagen niet goed geld terug garantie (informeer bij uw adviseur)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard zo meenemen"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
- Laagste prijsgarantie
- Online kopen, 14 dagen niet goed geld terug terug
- Financiering binnen 1 dag
(Alleen geldig bij aankopen in Nederland i.c.m. Bovag aflever pakket)
Welkom bij Eurocars
Voor vragen bel 0412-631919 of mail: verkoop@eurocars.nl
De accessoires/optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden alvorens uw aankoop te controleren. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Met vriendelijke groet,
Team Eurocars
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!