vorige 954 van 3.019 volgende

Renault Trafic 2.0 dCi L2H1 DC automaat 6 pers. isofix

€ 111,-

Bouwjaar 09-03-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 26.415 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi L2H1 DC automaat 6 pers. isofix


€ 111,-

Algemeen

Bouwjaar 09-03-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 26.415 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Heubee Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bosscheweg 44
Postcode 5741 SX
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53248799 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.heubee.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Kleur: Onbekend
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.924 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Schitterende Renault trafic Automaat 2.0 dCi L2H1 dubbel cabine 6 persoons met isofix voor kinderzitjes, Nieuw model van maart 2023 van de 1ste eigenaar en het betreft hier een NIET-rokers auto.

Voor alle 35 scherpe hoog resolutie foto's zie www.heubee.nl

Deze Trafic is zowel van binnen als van buiten in zeer goede staat en voorzien van zeer vele opties met een bankje (6 persoons op kenteken)

Een jaar geleden had deze bus in deze uitvoering een Nieuwprijs van €43.500,- ex btw.

Zoek je echt een mooie Renault trafic Lang dubbel cabine Automaat 6-persoons met trekhaak en achter deurtjes, dan is het zeker de moeite waard om even te bellen voor een afspraak 0653248799

Ook is het eventueel mogelijk om uw huidige auto in te ruilen.

Voor alle informatie en alle 35 scherpe hoog resolutie foto's kunt u terecht op onze website www.heubee.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie