Renault Trafic 2.0 dCi 150 T30 L2H1 Luxe DC EURO 6

€ 33.950,- excl. BTW

Bouwjaar 17-01-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 66.758 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 150 T30 L2H1 Luxe DC EURO 6


€ 33.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-01-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 66.758 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Aaken Middelbeers B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 2
Postcode 5091 BG
Plaats Middelbeers
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5141885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanaaken.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2022 - 2023

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 548 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.940 kg
Laadvermogen: 1.130 kg
GVW: 3.070 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 7.750 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- Bovag (inbegrepen):
Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Bekijk hier de actuele voorwaarden van de Bovag:
https://www.bovag.nl/thema-s/de-zekerheid-van-bovag-garantie 
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
- Renault top Occasion (zonder meerprijs):
12 maanden Renault Top Occasion garantie.

Een Renault top occasion is niet ouder dan 60 maanden en heeft maximaal 100.000 kilometer op de teller op het moment van aankoop. Een Renault top occasion wordt geleverd met een garantietermijn van 12 maanden (of een kilometerstand van 20.000 km hoger dan de kilometerstand bij aflevering).

Voordat je top occasion afgeleverd wordt, krijgt de auto nog een volledige servicebeurt. Tijdens deze onderhoudsbeurt wordt jouw auto zorgvuldig gecontroleerd aan de hand van een uitgebreide controlelijst met 88 punten. We laten niets aan het toeval over.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Bovag"): Renault Top Occasion (12 maanden); Nieuwe APK

U zoekt een betrouwbare auto met uitstekende rijkwaliteiten? Dan is deze Renault Trafic een geweldige keuze! In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Passagiers nemen achterin veilig plaats via de schuifdeur met ruime opening. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Natuurlijk is deze Renault Trafic voorzien van cruise control. Ook keyless entry, buitentemperatuurmeter, lederen stuur en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.

Aan boord van deze Renault houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook z

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie