![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 19-12-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 106.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-12-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 106.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Hurk Bedrijfswagens B.V. |
Contactpersoon | Roland van den Hurk |
Adres | Kanaaldijk Zuid West 7b |
Postcode | 5706 LD |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 536652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdhurk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Schadeopmerkingen: Datum proefrit 31-5-24 Tellerstand proefrit 106412KM APK tot Airco werkend? JA Onderhoudshistorie GEEN Datum laatste onderhoud Km stand laatste onderhoud Datum distributie vervangen Kilometerstand distributie vervangen Banden: Bandenmaat:215/65/16 106/104H Zomer Profieldiepte: LV:4.9 RV:4.4 LA:5.0 RA:4.8 RES:Nieuw -Remblokken vervangen rondom ijzer op ijzer - distributiedeksel lekt -2 kleine deukjes bestuurderskant - deukje achterdeur recht boven klink
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Nette Renault Trafic L2 met 145 pk en automaat.
Deze auto is onder andere voorzien van:
- LED verlichting
- Apple Carplay / Android Auto
- Inrichting laadruimte
- Trekhaak
- Standkachel
- Stoelverwarming
- Navigatie
- Cruise control
- Airco
Voorzien van 2 sleutels.
.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's van deze wagen en ons complete assortiment kijkt u op www.vdhurk.nl.
LET OP: Alle prijzen zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.
Aan eventuele fouten in advertenties of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Bijna 60 jaar dé bedrijfswagenspecialist.
Met een grote voorraad, Brabantse gemoedelijkheid én scherpe prijsstelling helpen wij u aan uw volgende bedrijfswagen.
App, mail, bel of kom langs voor een kennismaking.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
![Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10265/renault-trafic-e-tech-l2h1.jpg)
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!