Renault Trafic 2.0 dCi 131 pk T29 L2-H1 dubbele-cabine 6 persoons Work Edition uitvoering

€ 433,-

Bouwjaar 30-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 4.067 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 131 pk T29 L2-H1 dubbele-cabine 6 persoons Work Edition uitvoering


€ 433,-

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 4.067 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Maas Auto's V.O.F.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Belleweg 2
Postcode 5711 DH
Plaats Someren
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)493 - 490650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maasauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: jan. 2021 - 2024
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.925 kg
Laadvermogen: 1.145 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Verkoopprijs: € 32.750 (excl. BTW)
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Leaseprijs: € 433 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)

Deze Renault Trafic dubbele cabine is z.g.a.n. is afkomstig van de eerste eigenaar [ Nederlandse ] auto geen import !!!! zoek je een mooi bedrijfswagen met luxe dubbele-cabine 6 persoons uitvoering dan is dit de juiste auto u kunt direct rijden.De prijs voor deze auto bedraagt € 32750,= ex btw inclusief btw is dat € 39627,50 wilt u deze auto lease dan kunnen wij altijd voor u een op maat gemaakte offerte verstrekken.

Een echt goede auto biedt meer dan alleen maar hoge prestaties en een comfortabele rit. Zo'n auto verrijkt uw leven door een optimale combinatie van doordachte vormgeving en hoogstaande techniek. Deze Renault Trafic is daar een goed voorbeeld van. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur bij het passagiersdeel is ook een voordeel: geen uitzwaaiende portieren en een royale instap. In deze auto profiteert u onder andere ook van: warmtewerend glas, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.

Deze Renault is voorzien van knoppen op het stuur om het full map navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-ontvangst te bedienen. Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault niet alleen met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor, maar hij beschikt ook over parkeersensoren achter, die u helpen om gemakkelijk in te parkeren. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Zo kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Ook is de Renault uitgerust met: verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, buitentemperatuurmeter en bekerhouder.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie