Bouwjaar | 23-01-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 180.464 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 15.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-01-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 180.464 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mazeland Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ekkersrijt 2008 |
Postcode | 5692 BA |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 474267 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mazeland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.895 kg
Laadvermogen: 1.175 kg
GVW: 3.070 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Renault Trafic 2.0 dCi 120PK L2 Dubbele Cabine van bouwjaar 2020. EURO 6, Milieuzone Proof!
Onder andere voorzien van Airco, Navigatiesysteem, Cruise Control en Trekhaak.
Profiteer nu nog van de lage prijzen voor Bedrijfswagens, per 01-01-2025 worden Bedrijfswagens belast met BPM, De prijzen zullen hierdoor flink stijgen.
= Bedrijfsinformatie =
--- Tijdens de verbouwing op Ekkersrijt 2008 ontvangen wij u graag op Ekkersrijt 2020! ---
--- Bekijk onze actuele voorraad en afleveringspakketten op www.bestvans.nl --- Scherpe Financial Lease mogelijk op www.lcvlease.nl ---
MAZELAND, altijd 300 Bedrijfswagens voor u op voorraad.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!