Renault Trafic 2.0 Blue dCi EDC 170 T29 L2H1 Extra DC WERKBUS EDITION

€ 39.990,- excl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken WE-RK-BU
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic 2.0 Blue dCi EDC 170 T29 L2H1 Extra DC WERKBUS EDITION


€ 39.990,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken WE-RK-BU
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Werkbus B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Titaniumweg 141
Postcode 2401 ML
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 2203024 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.werkbus.nu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Kleur: Onbekend
Referentienummer: 606

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.940 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden

De producten van de Franse auto-industrie onderscheiden zich door hun elegante vormgeving en innovatieve technieken. Kijk maar naar deze Renault Trafic. We hebben het hier over een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. Met zijn dieselmotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Renault Trafic heeft verwarmbare voorstoelen. De schuifdeur achter is fijn voor in- en uitstappen en de grotere ramen bieden veel meer uitzicht. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en verstelbare lendensteunen zijn aan boord.

Het digitale dashboard ondersteunt u voortdurend met actuele, bruikbare informatie. Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Audiosysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. Aan boord bevindt zich een draadloze telefoonlader. Geen kabels of snoertjes - opladen maar! En deze auto heeft ook automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.

De Renault Trafic is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Vermoeidsheidsherkenning neemt tekenen van vermoeidheid waar bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er daardoor ongelukken gebeuren. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Renault bovendien dodehoekdetectie, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Hebben we uw interesse gewekt? Deze Trafic staat nu voor u klaar, u bent van harte welkom om hem te komen bekijken. Dan vertellen we u ook meteen over de financieringsvormen die we u

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie