Renault Trafic 2.0 Blue dCi 130 T30 L2H1 Advance Camera, trekhaak

€ 28.450,- excl. BTW

Bouwjaar 2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 526 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Trafic 2.0 Blue dCi 130 T30 L2H1 Advance Camera, trekhaak


€ 28.450,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 526 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van Dueren den Hollander
Contactpersoon P.G. van Dueren den Hollander
Adres Steenpad 9
Postcode 4797 SG
Plaats Willemstad Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)168 - 473435 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dueren.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.899 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket gebr. auto tot 10.000 km tot 1,5 jaar €345: Wij adviseren u deze auto te kopen inclusief een onderhoudsbeurt, zodat de fabrieksgarantie van kracht blijft. De meeste fabrikanten eisen minimaal 1x per jaar een onderhoudsbeurt ongeacht de km. stand van de auto. Met dit pakket zorgen wij dat deze onderhoudsbeurt uitgevoerd wordt en dat wij controleren of er nog openstaande modificaties of terugroepacties van de fabrikant openstaan die uitgevoerd moeten worden. Wij verzorgen dit dan ook voor u. Bij meer vragen kunt u contact met ons opnemen via 0168-473435.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Goede prestaties, aantrekkelijke extra's en perfect onderhouden: deze Renault Trafic stelt zich graag aan u voor! Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 526 kilometer heeft gereden sinds 2023. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur achter is fijn voor in- en uitstappen en de grotere ramen bieden veel meer uitzicht. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook LED koplampen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. Onderweg kunt u veilig genieten van het audio-installatiesysteem met DAB-radio en het navigatie met apple carplay/android. Want in deze Renault bedient u ze vanaf het stuurwiel. Extra makkelijk is de draadloze telefoonlader. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Renault heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn airconditioning, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Ook helpen het dodehoekdetectie en hill hold functie, uw rit tot een veilige rit te

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie