Bouwjaar | 01-01-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 136.575 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VS-971-Z |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 15.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 136.575 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VS-971-Z |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Oorschot Autos VOF |
Contactpersoon | Jan van Oorschot |
Adres | Boxtelseweg 59 |
Postcode | 5298 VB |
Plaats | Liempde |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 633128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53662181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanoorschotautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Van Oorschot Auto's al meer dan 55 jaar een vertrouwd adres!!!.Inruil en Financiering mogelijk.Voor meer informatie bel 0411-633128 of 06-53662181
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!