Bouwjaar | 16-01-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 234.410 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VL-703-P |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 7.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 234.410 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VL-703-P |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Loon |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galderseweg 21 |
Postcode | 4855 AD |
Plaats | Galder |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 5613031 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanloonautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.085 kg
GVW: 2.980 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Een goed onderhouden bus historie is bekend bij ons. Als een echte Franse auto onderscheidt ook deze Renault Trafic zich met zijn doordachte vormgeving en uitstekende rijkwaliteiten. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. Ook buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een brug? Een schuine oprit? De hill hold control kan elke helling moeiteloos aan. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt.
Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie over deze auto bel of mail gerust.
Bel wel even van tevoren om teleurstellingen te voor komen.
Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg is besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie in de advertentie van welke aard dan ook.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!