Bouwjaar | 14-05-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 112.257 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-381-ZJ |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 10.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-05-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 112.257 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-381-ZJ |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gebr. Raaijmakers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prins Reinierstraat 14 |
Postcode | 4651 RZ |
Plaats | Steenbergen Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)167 - 566757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoraaijmakers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.100 kg
GVW: 2.800 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Let op!! Alleen export / Only export!!
Problem PDF filter!!
Prijs excl. BTW: € 10.900,-
Prijs incl. BTW: € 13.190,-
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn BOVAG lid en bestaan 30 jaar, in onze advertenties staan gegarandeerde kilometerstanden en bouwjaren. Alle auto's worden bij ons met het basispakket afgeleverd, u heeft zelf de keuze om het BOVAG pakket af te sluiten tegen meerprijs. Deze Bovag garantie geldt voor 20.000 kilometer, tevens moet het onderhoud bij ons in de werkplaats worden uitgevoerd. Het basispakket is zonder enige vorm van garantie. Bij ons heeft u de keuze uit gemiddeld 100 auto's met wekelijks veel wisseling in de voorraad. Inruil en financiering is bij alle auto's mogelijk. Voor meer info 's avonds of in het weekend neem contact op met Tim: 06-24418477. Via WhatsApp ook bereikbaar tevens op 06-21701751.
Voor meer info en ons totale aanbod kijk op: www.autoraaijmakers.nl
Het basispakket bestaat bij ons o.a. uit:
- Vloeistoffen worden allemaal gecontroleerd en zo nodig op peil gezet
- Wij leveren de auto met een geldige APK
- De kilometerstand is gecontroleerd en er zit een tellerrapport bij van de RDW
- Prijs is inclusief tenaamstellingkosten
- Onderhoudshistorie is aantoonbaar
- Auto is gereinigd van buiten en binnen
- Als de auto met het basispakket gekocht wordt, is dit zonder enige garantie
- Inruil van auto/motor en financiering is altijd mogelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!