![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 22-11-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 120.362 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-11-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 120.362 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Hurk Bedrijfswagens B.V. |
Contactpersoon | Roland van den Hurk |
Adres | Kanaaldijk Zuid West 7b |
Postcode | 5706 LD |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 536652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdhurk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.100 kg
GVW: 2.800 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Algemene staat: slecht
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Schadeopmerkingen: - Airco wordt niet koud Pomp slaat niet in Systeem is leeg Systeem op druk gezet 15 Bar 11.37uur 12 Bar 13.30uur Aircopomp lekt - Wissers voor blad los - Achterbanden flink gecupt, goed hoorbaar tijdens rijden - Versnellingsbak wat vettig - Motor vettig aan distributiezijde - Stuurkogel rechts stofhoes stuk - Motor slaat slecht aan lauw/warm - Motor verbruikt olie Datum proefrit 20-06-2024 Tellerstand proefrit 120.362Km Airco werkend? Nee Onderhoudshistorie Gedeeltelijk Datum laatste onderhoud 14-11-2023 Km stand laatste onderhoud 114.455Km Datum distributie vervangen Kilometerstand distributie vervangen Banden: Bandenmaat: 205/65R16C 107/105T Zomer Profieldiepte: LV: 4.2 RV: 3.7 LA: 3.6 RA: 2.8 RES:
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
LET OP:
-Rammelt op druklager bij stationair toerental (rijdt en schakelt prima)
-Airco werkt niet
-Stuurbekrachtiging hapert soms een beetje
-Div. beschadigingen rondom
-PDF in orde
-2 Sleutels aanwezig
-APK tot 19-1-2025.
-Prijs is gebaseerd op algehele staat, zo mee te nemen.
Is voorzien van o.a:
- Emissienorm Euro 6
- Trekhaak
- Airco
- Bluetooth
- Usb aansluiting
.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's van deze wagen en ons complete assortiment kijkt u op www.vdhurk.nl.
LET OP: Alle prijzen zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.
Aan eventuele fouten in advertenties of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Bijna 60 jaar dé bedrijfswagenspecialist.
Met een grote voorraad, Brabantse gemoedelijkheid én scherpe prijsstelling helpen wij u aan uw volgende bedrijfswagen.
App, mail, bel of kom langs voor een kennismaking.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
![Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10265/renault-trafic-e-tech-l2h1.jpg)
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!