Bouwjaar | 27-06-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 77.441 km |
Deuren | 6 |
Kenteken | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 16.390,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 77.441 km |
Deuren | 6 |
Kenteken | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eurocars Bedrijfswagens Asten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaalweg 9 |
Postcode | 5721 MZ |
Plaats | Asten |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 7001827 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eurocarsbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: 2014 - 2019
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.790 kg
Laadvermogen: 1.280 kg
GVW: 3.040 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Starters en ZZP ers welkom, geen jaarcijfers nodig
- Gunstige Financial Lease voorwaarden!
- Online kopen, niet goed geld terug garantie
- Gratis thuisbezorgd
- BOVAG Laagste prijsgarantie
- Soepele acceptatie
Onze klanten waarderen ons met een 4.9 van de 5 sterren op Google.
Nagenoeg alle bedrijfswagens welke wij te koop aanbieden zijn in Nederland nieuw geleverde bedrijfswagens, welke retour zijn gekomen vanuit onze leasemaatschappij.
Deze bedrijfswagens komen dus niet uit het buitenland, dus geen eventueel lange wachttijden bij garantiewerkzaamheden bij de dealer. Het onderhoud is ons tevens bekend.
Alleen in Nederland geleverde bedrijfswagens zijn voorzien van een NAP certificaat, zodat je gegarandeerd weet dat de kilometerstand correct is!
De accessoires/optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is; opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden voor uw aankoop te controleren. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Wilt u meer van deze auto weten? We maken graag tijd om u alles uit te leggen en te presenteren.
We kunnen ook een video of extra foto's van deze auto naar u mailen of appen.
verkoop@eurocarsbedrijfswagens.nl
Met vriendelijke groet,
Team Eurocars
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!