Renault Symbioz 1.6 E-Tech hybrid 145 iconic

€ 42.940,-

Bouwjaar 28-08-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 3.075 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Renault Symbioz 1.6 E-Tech hybrid 145 iconic


€ 42.940,-

Algemeen

Bouwjaar 28-08-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 3.075 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Mossel Renault Roosendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Belder 34
Postcode 4704 RK
Plaats Roosendaal
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)165 - 526252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanmossel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 170 km/u
Accu: 1 kWh

Maten
Afmetingen (LxB): 441 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.398 kg
Laadvermogen: 527 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Servicepakket Basis:

- Geldige APK
- 14 dagen omruilgarantie
- Van Mossel Familiepas (incl. app)
- Tenaamstelling


Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Symbioz | Vooroordelen

Autotest | Renault Symbioz Vooroordelen

De Renault Symbioz is een middelgrote gezinsauto met hybride aandrijving. De bagageruimte is zeer groot, de ruimte op de achterbank slechts gemiddeld. Moderne en rijke uitrusting, goed weggedrag.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • Ruim en functioneel
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • middentunnel drukt hinderlijk tegen knie bestuurder
  • matig zicht in binnenspiegel
  • Hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Is de Renault Symbioz meer dan een verlengde Captur en heeft de Symbioz bestaansrecht naast de evengrote Scenic? Ja en ja. Dat antwoord zal niet als een verrassing komen, anders had Renault niet de moeite genomen om een nieuw model te ontwikkelen. Maar het vraagt wel enige studie om er achter te komen wat de meerwaarde precies is.

Het eenvoudigste antwoord is de aandrijflijn. De Renault Scenic is alleen leverbaar als elektrische auto en de Symbioz is de tegenhanger met verbrandingsmotor. Omdat de Scenic vanaf de basis is ontworpen als elektrische auto, was het niet mogelijk om achteraf een verbrandingsmotor in te bouwen. Daarom deelt de Symbioz het platform (en al het plaatwerk tot de b-stijl) met de Captur. De extra lengte komt alleen van extra overhang achter de achterwielen. Deze werkwijze heeft als gevolg dat de ruimte achterin gelijk is gebleven en alleen de bagageruimte echt groter is.

Om van de Symbioz een volwaardige middenklasser te maken, heeft de Symbioz een rijkere en modernere uitrusting dan de Captur. Daarnaast zit de meerwaarde in een achterbank op rails, een elektrisch bedienbare achterklep en een slim glazen dak.

Deel deze advertentie