Bouwjaar | 2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.092 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-509-RH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.092 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-509-RH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bakx |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tilburgseweg 33 |
Postcode | 4902 TL |
Plaats | Oosterhout Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 427735 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbakx.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Een keurige auto, dat is deze Renault Scénic, die 112092 kilometer heeft gelopen. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Geniet van het uitzicht naar buiten door het riante glazen panoramadak. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en LED-achterlichten.
Het digitale dashboard geeft een nauwkeurig en makkelijk overzicht van alle belangrijke functies. Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Selecteer uw reisbestemming en het full map navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Deze Renault is voorzien van DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Scénic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding en vermindert de gevolgen van een ongeval. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Renault bovendien dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.
Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.