Bouwjaar | 12-05-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 276.286 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-RK-LH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 276.286 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-RK-LH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kayallah |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | spaarpot 103a |
Postcode | 5667 KW |
Plaats | Geldrop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20764594 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kayallah.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Scenic 2.0-16V Dynamique Comfort km 276289
- Kenteken: 72-RK-LH
- Merk: Renault
- Model: Scenic
- Tellerstand: 276286 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: F4R Z7
- Vermogen: 99 kW / 135pk
- Ledig gewicht: 1375 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 426 cm
- Hoogte: 1620 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
Interieur
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Zonnescherm achterruit
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Elektronische remkrachtverdeling
Kayallah
spaarpot 103a
5667KW Geldrop
+31620764594
kayallah@hotmail.com
www.kayallah.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.