![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 23-10-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.240 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-KDD-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 3.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-10-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.240 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-KDD-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Sips |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Textielstraat 2 |
Postcode | 5107 NG |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57537131 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Renault Mégane Estate 1.6 Dynamique, bouwjaar 2009, kleur grijs metallic, cruise control, climate control, radio/cd speler origineel van de Renault dealer, elektrische ramen zowel voor als achter, elektrische buitenspiegels, centrale vergrendeling, stuurbekrachtiging, lederen interieur, dubbele airbag en zij airbag, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, parkeersensoren achter, trekhaak, licht metalen velgen, onderhoudsboekje aanwezig, distributieriem is vervangen bij de 169,718 km, heeft slechts 209.240 km gelopen, apk tot 22 juni 2025,
= Bedrijfsinformatie =
Gelieve telefonisch contact opnemen alvorens u langs komt. Wij zijn weleens onderweg om occasions op te halen, daardoor zijn wij binnen onze openingstijden niet altijd aanwezig. Inruil is zeker mogelijk bij ons, als u langs komt en u neemt de auto mee kunnen wij ter plaatse de auto taxeren en vrijwaren. U kunt ons altijd bereiken onder het nummer 0657537131.
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf Sips
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
![Autotest | Renault Megane RS Geweld(ig)](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4116/renault-megane.jpg)
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!