Bouwjaar | 30-03-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.339 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NR-321-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
€ 9.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.339 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NR-321-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CGL-Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Notelstraat 11 |
Postcode | 5085 ET |
Plaats | Esbeek |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18011929 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cgl-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Laadvermogen: 601 kg
GVW: 1.869 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij CGL-Cars!
Wij zijn zes dagen per week geopend en 's avonds op afspraak. Gelieve vooraf te bellen om te controleren of het voertuig nog beschikbaar is.
U bent van harte welkom voor een duurzaam kopje koffie en een vrijblijvende proefrit!
Onze occasions ondergaan uitgebreide technische controles bij onze partnergarage voordat ze worden verkocht. Bij aflevering zorgen we voor een grondige reiniging en een fris interieur in elke auto. Bovendien bieden we inruilmogelijkheden voor uw huidige voertuig.
Hoewel we ons best doen om nauwkeurige en actuele informatie te verstrekken, kunnen fouten niet worden uitgesloten. We adviseren u daarom om bij aankoop relevante zaken te controleren die uw beslissing kunnen beïnvloeden. Houd er rekening mee dat er geen rechten kunnen worden ontleend aan de informatie op deze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!