Bouwjaar | 07-10-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 245.270 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VZ-069-V |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 245.270 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VZ-069-V |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BeBo Cars and more |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Volkelseweg 24 |
Postcode | 5427 RB |
Plaats | Boekel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33887759 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bebocars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Maten
Lengte/hoogte: L3H3
Afmetingen (LxBxH): 6198 x 2070 x 2549 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.246 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
Prachtige en vooral praktische Renault Master L3 H3 met nieuwe apk en de juiste opties.
Highlights:
- 2x schuifdeur
- achteruitrijcamera
- bearlock
- climate control
- cruise control
- licht metalen velgen
- navigatiesysteem
- sidebars
- start/stop systeem
- trekhaak
Deze mooie bus heeft lichte gebruikerssporen maar ziet er netjes uit, uiteraard wordt deze auto geleverd met garantie. Vraag naar de voorwaarden.
De Renault Master is marge dus er komt geen btw meer bij en heeft u een eenmanszaak of VOF dan hoeft u ook geen bijtelling te betalen om toch van het voordelige belastingtarief te genieten.
= Bedrijfsinformatie =
BEBO Cars and more heeft alle moeite genomen om de informatie over de voertuigen zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
Let op: Bel altijd voordat u vertrekt om teleurstelling te voorkomen.
Inruil en financiering mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!