Bouwjaar | 30-03-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 113.610 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-073-XL |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 17.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 113.610 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-073-XL |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A. Verwijst Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Runneke 10A |
Postcode | 5388 PZ |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54273400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.averwijst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.909 kg
Laadvermogen: 1.583 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Beschrijving
Renault Master 2.3 DCi L2H2 Airco 130 Pk Euro 6 Trekhaak 3-Zits Werkplaatsinrichting Sortimo,Imperiaal, Cruise Control,airco !!
Algemene gegevens
Tellerstand: 113712 km
Carrosserievorm: Bestelauto
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Diesel
Bouwjaar: 2019
Nieuw: Nee
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Kleur: Wit
Interieurkleur: Zwart
Bekleding: Stof
Technische gegevens
Motorinhoud: 2.298 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 99 kW (130 PK)
Wielbasis: 368 cm
Ledig gewicht: 2.049 kg
Functionaliteit
Aantal zitplaatsen: 3
Cabine: enkel
Lengte/hoogte: L2H2
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: geen
BTW/Marge: excl. BTW
Exterieur
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels verwarmbaar
Dimlichten automatisch
Elektronische remkrachtverdeling
LED dagrijverlichting
Parkeersensor achter
Zijschuifdeur rechts
Infotainment
Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
Radio
Interieur
2 zitplaatsen rechtsvoor
Airco
Armsteun voor
Boordcomputer
Cruise control
Elektrische ramen voor
Regensensor
Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Tussenschot volledig
Veiligheid
Achteruitrijcamera
Airbag bestuurder
Alarm klasse 1(startblokkering)
Anti Blokkeer Systeem
Anti doorSlip Regeling
Elektronisch Stabiliteits Programma
Hill hold functie
Overige
centrale vergrendeling met afstandsbediening
Dab
Zijwind assistent
Voor informatie of bezichtiging,ook in de avond mogelijk graag bellen 0654273400.
Geen afleverkosten,ook kunnen wij de financiering voor u regelen .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!