Bouwjaar | 24-04-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 367.987 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-526-XV |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 10.750,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 367.987 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-526-XV |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koolen Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lovense Kanaaldijk 94 |
Postcode | 5015 AK |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 4444333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koolen-bedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: 2014 - 2020
Cabine: dubbel
Referentienummer: 50
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 555 x 207 cm
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 1.450 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket 1
Dit afleverpakket bevat: Geen extra kosten, Geen garantie, zo meenemen, Inruil mogelijk, Professioneel gereinigd, Technische controle, Te naam stellen op onze locatie
KIJK OP ONZE WEBSITE. Wij adverteren op internet met scherpe netto vaste meeneem prijzen. De auto's zijn professioneel gereinigd en deskundig nagekeken. Garantie, inruil en financiering is mogelijk en graag doen wij u een goed voorstel. Wij zijn een moderne organisatie met lage kosten en veel omzet waardoor deze scherpe prijzen mogelijk zijn. Wij controleren auto's NAP, daardoor zijn km.standen en bouwjaren altijd correct vermeld. KOOLEN BEDRIJFSWAGENS heeft een uitgebreid netwerk in binnen en buitenland waardoor wij alle merken nieuw en jong gebruikt goed aan kunnen bieden. Kijk voor een actueel aanbod op de website van KOOLEN BEDRIJFSWAGENS of bel voor meer informatie 013-4444333. Op dit vaste nummer is ook whats-app mogelijk.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is KOOLEN BEDRIJFSWAGENS niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!