Renault Master T35 2.3 dCi L1H2 - 126 Pk - Euro 6 - ET 26 NE Versalift Hoogwerker - AC - Cruise Control

€ 22.750,- excl. BTW

Bouwjaar 20-05-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 146.255 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L1H2 - 126 Pk - Euro 6 - ET 26 NE Versalift Hoogwerker - AC - Cruise Control


€ 22.750,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-05-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 146.255 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Hendriks BV
Contactpersoon W. Hendrix
Adres Dommelsvoort 2
Postcode 5437 AD
Plaats Beers Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)485 - 321502 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hendriksbeers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2014 - mrt. 2016
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.864 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 270 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Deze mooie Renault Master uit 2015 is te financieren vanaf € 270,- per maand, vraag ons naar de voorwaarden. Inruil is bij ons ook mogelijk. Deze bedrijfswagen heeft de volgende opties : 12 Volt aansluiting, 2 zitplaatsen rechtsvoor, Airbag bestuurder, Airco, Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Armsteun voor, Audio installatie, Bluetooth telefoon, Boordcomputer, Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, Cruise control, Dagrijverlichting, Derde remlicht, Elektrische ramen voor, Elektronisch Stabiliteits Programma, MP3 aansluiting, Parkeersensoren achter, Radio CD/MP3 speler, Reservewiel, Roetfilter, Startonderbreker, Stuur verstelbaar, Stuurbekrachtiging, Trekhaak, Tussenschot volledig, Zijruit rechts in laadruimte, Zijschuifdeur rechts en 150 PK !! Daarnaast is deze bedrijfswagen uitgerust met een hoogwerker van Versalift TIME ET 26 NE . De specificaties van deze hoogwerker zijn : Werk hoogte 9,2 meter, Platform lengte 1,1 meter, Platform breedte 0,6 meter, Max. Bereik horizontaal 5,8 meter, Personen 1, Netto belasting 120 kg. Technisch is deze bedrijfswagen in orde, rijdt prima en schakelt goed. De binnen- en buitenkant zien er nog zeer goed uit. Afmetingen laadruimte : L x B X H = 2,60 X 1,75 (1,40 wielkast) X 1,90 (1,85 deur). Heeft u interesse in een van onze personen- of bedrijfswagens ? Onze voertuigen worden standaard afgeleverd met de wettelijke garantie termijn, mits anders vermeld in de advertentie. Tegen bijbetaling zijn er ook diverse aanvullende afleverpakketten beschikbaar, vraag een van onze verkopers voor meer informatie. U kunt vrijblijvend contact opnemen met een van onze verkopers via: +31(0)485-321502 / verkoop@hendriksbeers.nl / +31(0)6-30041390 -> Ook via WhatsApp te bereiken !! Gemiddeld krijgt u antwoord binnen 60 minuten.

= Bedrijfsinformatie =

Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld, Autobedrijf Hendriks B.V. is niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie